ورود غیرمتخصص ها به حوزه تخصصی
ورود غیرمتخصص ها به حوزه تخصصی خوراک
با این هجمه بزرگ «فودبلاگری» چگونه می توانیم انتخاب کنیم بهترین غذا کدام است؟ محمدرضا قاسمی، فعال حوزه خوراکو نوشیدنی در گفتگو با برنا: خیلی از کلماتی که امروز می بینیم نشریات در دهه ۷۰ و ۸۰ شکل دادند، در فرهنگ خوراک یک ویژگی اصلی داریم که ادبیات عمده آنها به کلمات فرانسوی بر می گردد. فودبلاگرها در شکل امروزی بازیگران جدیدی هستند که به دلیل تأثیرگذاری در حوزه تبلیغات از آنها استفاده می شود. در فضای گردشگری یکی از مهم ترین موضوعات، نمایش فرهنگ های مختلف غذایی است و بیش از ۵۰ درصد هزینه گردشگران صرف خوردن غذا می شود. ویدیوهای چند دقیقه ای با رفتار
https://borna.news
borna.news
28 Feb 2025 11:55:54 +0330
info@borna.news
۱۲:۰۷:۵۱ ,۱۴۰۳/۱۲/۱۰
صفحه در منبع